Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie od wtorku 24 marca br. wznawia częściowo bezpośrednią obsługę mieszkańców. Załatwiane będą wyłącznie pilne sprawy i to tylko po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

Rozumiejąc trudną sytuację, w jakiej znaleźli się mieszkańcy powiatu leszczyńskiego w związku z brakiem bezpośredniej obsługi w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe w Lesznie wychodząc im naprzeciw zdecydowało o jej częściowym wznowieniu, przy jednoczesnym stosowaniu się do zaleceń służb sanitarnych.

Od poniedziałku 23 marca br. można kontaktować się telefonicznie z Wydziałem Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie w celu załatwienia pilnych spraw. Po ich przedstawieniu pracownicy wyznaczą termin wizyty. Mieszkańcy proszeni są o przyjście z wydrukowanym wnioskiem i własnym długopisem. Przyjmowana będzie płatność wyłącznie gotówką.

Internetowa rezerwacja wizyty w Wydziale Komunikacji jest nadal zawieszona do odwołania.  

Telefon do kontaktu w celu umówienia pilnej wizyty w Wydziale Komunikacji – 65 5296818.