Od 20 lipca br. Urząd Skarbowy w Lesznie wprowadzi nowy model obsługi bezpośredniej podatników. Sprawę w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym jej zarezerwowaniu.
Informacja Urzędu Skarbowego w Lesznie
Nowy model obsługi od 20 lipca br. wejdzie w życie pilotażowo w czterech urzędach skarbowych w Wielkopolsce, w tym w Lesznie. Najprościej zarezerwować wizytę można przez internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie pod numerami telefonów wskazanymi w tej zakładce lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty" zlokalizowanym blisko wejścia.
- Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli, jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek, co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.
Od sierpnia br. Krajowa Administracja Skarbowa planuje rozszerzenie nowych zasad obsługi na wszystkie urzędy skarbowe w województwie wielkopolskim.
Nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.
- Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.